Friday, June 8, 2012

Rindu&Exam oti2






Hai Si Handsome & Si comel sekalian! :') lame tak update blog nie an? eh? aa . dah berhabuk dah nie . *tiup habuk* hehe . btw , sekolah dah nak bukak kan? Hmm . sekejap gila cuti . kenapa cikgu tak bagi cuti 2 tahun . Eh? gila kau lama . Haha . mane ade cikgu nak buat cuti sampai macam tu sekali an? haha . 2 minggu maybe tak cukup kot tuk kitaorang. 1 days more sekolah nak bukak . Rindu sekolah . Rindu budok yang spek tuu . *akif* Comel budak tuuu. Kanak-kanak ribena . Rindu nak dengar suara dia . Rindu nak dengar dia cakap iloveyou.Rindu nak keluar sama-sama kan? :') Dia tak tahu berrrtapaaakuuuu merinduimuuuuuuuu sayang . Cewah . haha . Jiwang nampak Lol . Memang pom , senyap-senyap , dalam hati ade taman . Kan? Tamana ape? Taman bunga laaaaa :D Hanya allah yang thu :') Hope kitaorang kekal sampai ke anak cucu~ Eh? Hehe.Ok dah dah .  Then nak cite pasal result gua nie. Adoi . gua takut laa nak cakap . Gua tak sebijak Luu pom . Eh? #GangsterTwitter / Hihi . Result pertengahan tahun nie down banyak . Gila . dari no 4 turun no 7 ;o mungkin aku banyak online kot & study pom tak sungguh-sungguh . Study pom macam tuuuu jew . K . Start bukak skola nie aku nak study laa . InsyAllah taknak dah bukak TWITTER , FACEBOOK .Tapi ketagih jugak nak bukak . Adoi . Ya allah , jauhkanlah aku dari perkara-perkara yang tak berfaedah . Amin! Ok dah cukup . iloveyouu budok ribena :*



1 comment:

  1. Assalamualaikum . Mehlah datang ke blog saya . Menarik entry kak Syafiqah :) http://aryshaalisya.blogspot.com/

    ReplyDelete