Thursday, June 28, 2012

Isi Hati Saya













Hai geng-gengstar saya . Yoyo . Eh? Ok. Korang semua sihat tak? Saya? Alhamdulilah . Sihat jeww . Hihi.nak dengar stiry tak? ehem ehem * baiki voice* Hari nie ada sports day kat skola.Hm , Saya masuk kawat kaki unit beruniform Tapi....................Kalah .Tapi takpe next time kita buat yang terbaik k my geng-geng comel saya v.v Eh , perasaan letewww korang. Saya jew Comel. Lol . Guraw jew . Hihi . awak memang comel-comel semua.macam akif jew. Ok. Cakap pasal dia tuu tuuu tuu lewww <------- *kenyit mata*Dia atlet . Dia suka bersukan dan saya? tak suka. saya tak aktif macam dia. Nak jugak jadi macam dia.Tapi , sukan tu sukan jugak sayang , tapi jangan lupa pelajaran , solat tu k ? jangan pernah tinggal perkara yang dan wajib & penting tu..Kalau kita buat yang terbaik untuk allah , allah akan buat yang lagi baik untuk dia. Insyallah.From now , dari sekarang saya nak cuba jadi aktif tapi pelajaran tak akan lupa. Sukan cemerlang , akademik pom kena cemerlang .Insyallah.*Amin*
tanpa usaha kita tak akan pernah berjaya :')
Ok . Then , saya tahu dia banyak berubah sekarang tapi saya harap dia tak terpengaruh dengan kawan-kawan dia yang lain. Jew satu-satunya harapan saya . Saya pom harap dia tak akan lupa saya dan saya harap dia jadi yang terbaik dan terbaik untuk parents dia. Jangan derhaka kat parents . Ok? sudikah engkau menjadi pendapingku?*hulur bunga mawar* Eh? Haha . Ok . tu jer lah . ILOVEYOUFORATHOUSANDYEAR , ILOVEYOUFORATHOUSANDMORE <3 Good luck exam trial nanti k! :') Fight For it! Assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment