Wednesday, April 11, 2012

My Life .

hai . apa khabar semua ? Lame tak update blogger . Urm . #RinduJap :)
hihi . Memang lame pom . sibuk exam lahh katekan . an an ? wuu .
exam lewww sangat . result hampeh . cukup-cukup makan jew . 
Ade yang naik , ade yang turun sampai jatuh jap . ahah . K tipu .
ade lah Satu E . ape itu E ? E tuuu Gerak . Gerak Sampah . Haha
 K . dah dah cerita pasal exam . Bosan ah . #NyesalTakSusah
K .NeverMind . Cool k ? Ok sayang :*
Oti2 nanti aku akan pastikan semua result aku naik mendadakkk! 
Insyallah :)
K . dah topik nie . 


K.nak cerita pasal my crush pulak . Hihi . crush ? Tahu ? tak thu ? but-but thu :D
hihi . Dia comel . Yes , Memang comel pom .
dah 12 bulan dah dia teman aku .
tak rasa bosan ke ngan aku?
takut dia bosan Jew .
But nak bagitahu , aku tak rasa langsung bosan ngan dia :')
Rasa bahagia jew .
*tutup mata* bayangkan crush kat sebelah .. #aumm .. Crush: *Pegang tangan kita* "Hi SAYANG!, would you be mine?" *Buka mata* Mak kat sebelah.....
hihi . Lol . Berangan banyak hakuu . :p
K dah dah . Hope Hope ~
So hopefully , semoga kitaorang kekal sampai ke .....
sampai ke mane ha ? 
haha .mane ? sini-sini . nak bisik jap *
*pelamin*
Haha . :P dah tahu an ? Buat-buat tak thu sudeeeeee~
wee . Haha . Aku sayang kau :*
ingat tu . aku tak kisah dia nak buat apa , asal dia bahagia bersama aku :')
asal jangan curang sudeeeee ~ tak suke tak suke .
saya setia , ikhlas mencintai seseorang . 
Hope dia hargai lah aku nie :)
aku bukannye lawa sangat , sempurna kan ?
mampu buat yang terbaik jew selagi masih ade nie . 
K.Promise meyou won't forget our laughs, our jokes, our smiles, our memories, our love.
Sometimes, I just wanna tell you everything; how I feel about you, how much you mean to me, how much I care about you & how much Ilove you.
Ok . dah :) 
Letih :D
Assalamualaikum .



No comments:

Post a Comment