Thursday, January 5, 2012

I MISS YOU .

hai . Hew hew :') Lame tak update blog  an ? maklum leww study sgt . hihi . btw , selamat bersekolah . cm ne tahun bru nie ? Ok or Ko ? haha . :) Hope Korang Happy lew 2012 nie kan ? Mesti semua ade azam masing2 ah ? :) So .Klu korang usaha , insyallah . azam korang dimakbulkan :) Saya pom harap azam sy dimakbulkan . nk thu ape azam sy ? Nk Pmr terbaik and lain-lain lah . hihi

Okay , nie update blog nie , nk bagitahu yg aku rindu kt seseorang tuu . rindu dowh :'( dah lah kelas lain-lain kan ? so , tak boleh nk happy mane . btw  setiap saat , minute , hari , aku RINDU dia :D
klu dia ade , mesti happy jew belajar . Tapi takpe , sabar jew :) Aku pom slalu doakan yg terbaik untuk dia dan semua :) Bile jauh , Tapi dekat di hati . hihi . ceyy , jiwang ;p
skali skale ? hihi
Aku pom tak beberapa ade mood nie study . susah leww . slalu ingat kt dia :) hehe :D
okay . dear . tu jew lah nk update buat malam nie . xley nk lame2 sgt mengdap lappy nie . Pening kepala . Okay lah , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment